We hebben naar jullie geluisterd! Bekijk de GGZ Oost Brabant update van deze week

We hebben naar jullie geluisterd - de HealthTalk GGZ Oost Brabant omgeving heeft weer een aantal belangrijke updates gehad.👂 Kleine tweaks, grote impact – en allemaal dankzij jullie input!

Met deze update maken we het werken in HealthTalk nog soepeler én privacy- en gebruiksvriendelijker. Alle aanpassingen zijn tot stand gekomen in nauwe samenwerking met onze gebruikers. Dank voor jullie waardevolle feedback! Hieronder vind je de belangrijkste wijzigingen van de afgelopen twee weken. ⬇️

🔧 Nieuwe functies en verbeteringen

🧩 Standaard gespreksformat beschikbaar
Op basis van gebruikerswensen kun je nu starten met een leeg, standaard gespreksformat dat volledig naar eigen smaak aan te passen is. Voeg nieuwe secties toe – of houd het kort en bondig. Jij bepaalt.

Gesprek aanmaken

🛡️ Vernieuwde toestemmingsverklaring-tekst
De tekst voor toestemmingsverklaring is herzien op verzoek van meerdere gebruikers en sluit nu nog beter aan op de actuele privacy- en compliance vereisten.

Toestemmingsverklaring

🎨 Frissere look voor Gesprek & Checklist
De interface van Gesprek en Checklist heeft een subtiele update gekregen: overzichtelijker en prettiger om in te werken.

Checklist

🐞 Pauzeren werkt weer zoals je verwacht
Er was sprake van een kleine bug, maar de pauze-knop doet nu écht wat ‘ie moet doen! Onderbreek een gesprek en ga daarna weer soepel verder, zonder onbedoelde opnames achteraf.

Pauzeknop

📱Mobiele app updates
Ook in de mobiele app zijn de updates doorgevoerd! Let op: Zorg wel even dat je de app de laatste update geeft via de App Store of Google Store.

Log in op de webversie en probeer deze verbeteringen meteen uit. Laat ons weten wat je ervan vindt – we blijven verbeteren, samen met jullie! 🙌

🔜 Binnenkort beschikbaar

In de volgende update (over twee weken) zorgen we dat de volgende zaken voor jullie klaar staan:

💬 Vernieuwd feedbackformulier
We maken het makkelijker om jouw mening en suggesties te delen, direct in de app.

🛟 In-app helpdesk chat
Heb je hulp nodig? Binnenkort kun je direct chatten met onze support via de applicatie zelf.

🔧 Desktop app - binnenkort!
De Desktop versie zal stabieler zijn en tevens altijd het geluid (ook van je headset) goed op kunnen nemen. Daarnaast zullen we Agents maken die op je desktop bijvoorbeeld het knippen en plakken naar je ECD over kunnen nemen.